A Carol Bruguera som ben conscients que l’escolta activa és importantíssima per encertar amb els nostres clients i clientes. Però també ho és l’observació! Per aquest motiu, hem llistat els nostres cinc productes més venuts al saló. Són els següents:
- Curly Orbital Style Masters de Revlon professional
- Pro You The Twister Scrunch de Revlon professional
- Bain Hydra Fortifiant de Kérastase
- Bain Hydra Glaze de Kérastase
- Bain Fluidealiste S/S de Kérastase
Aquest exercici ens ha mostrat que hi ha una tendència molt clara: d’una banda, trobem productes pensats per definir i cuidar els rínxols; de l’altra, fórmules que ajuden a controlar l’encrespament i a disciplinar els cabells.
No és casualitat: les nostres curlys necessiten fixació i definició en el dia a dia, mentre que els cabells encrespats busquen hidratació, suavitat i control per lluir sans i brillants. I l’èxit d’aquests productes demostra l’eficàcia de les seves fórmules.
Com que sabem que uns cabells plens de salut estan a la base d’una melena bonica, sempre oferim els millors productes a preu de proveïdor als nostres clients. Ja veieu que us ho posem molt fàcil. Així que animeu-vos a provar els productes del nostre top 5!
