Menú
0 Reservar cita

Tendències primavera/estiu 2012

Si voleu anar a l’última aquesta primaver/estiu 2012, no us podeu perdre aquest post!

Per aquesta temporada es segueixen mantenint els tallats de cabell llarg, amb serrells a un costat o rectes, que es poden adaptar tant per cabells estirats, com arrissats o ondulats, que hi dóna un toc més informal i chic.

També es mantenen les mitges mides de cabell, tipus bob long, un estil de pentinat molt versàtil, que es pot portar amb ondes marcades, ondes amb planxa o tenalles, arrissats, estirats amb ratlla lateral o amb ratlla al mig, recollits o semi recollits. Un estil molt escollit per les celebrities.

En color es portaran tons naturals amb matisos càlids, fins i tot amb les puntes desgastades produint un efecte descolorit. També es comença a introduir colors vermells i coures.

Si voleu preparar-vos per la nova temporada, ja veieu que teniu mols pentinats per escollir.


Aquesta empresa participa en el programa per a la contractació de persones en situació de major vulnerabilitat, subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus

Servei Públic d'Ocupació de Catalunya Generalitat de Catalunya Cofinançat per la Unió Europea
Trigger Sidebar Cart0
×
La teva cistella està buida. Anar a la Shop