Menú
0 Reservar cita

Renovem el saló de l’estadi de Vic!

Comencem l’any explicant-vos la renovació d’un saló que ens fa molta il·lusió, ja que va ser on la Dolors Bruguera va plantar la llavor del que ha acabat sent Carol Bruguera.

Com sempre, amb aquestes millores volem proporcionar-vos una nova experiència més natural i càlida, perquè la visita als nostres salons sigui més agradable i relaxada.

La renovació s’ha fet inspirant-nos amb la filosofia japonesa Wabi Sabi, que combina el minimalisme amb la calidesa d’elements provinents de la natura, en aquest cas a través de pedres i arbres a l’interior del saló i un nou mobiliari de de fusta amb un tractament i disseny més orgànic.

Esperem que el gaudiu tant com nosaltres!


Aquesta empresa participa en el programa per a la contractació de persones en situació de major vulnerabilitat, subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus

Servei Públic d'Ocupació de Catalunya Generalitat de Catalunya Cofinançat per la Unió Europea
Trigger Sidebar Cart0
×
La teva cistella està buida. Anar a la Shop