Menú
0 Reservar cita

Un petit perruquer

La passió no té edat! Néixer i viure en una perruqueria ha fet créixer la passió d’en Jiang Hongqi per la perruqueria des de ben petit.

El fet de tenir tant el pare com la mare perruquers, li va despertar les ganes d’aprendre a tallar cabells. I ara amb 6 anys es desenvolupa perfectament fent qualsevol tall de cabell.

A més fins i tot s’ha fet famós des de que els seus pares van penjar un vídeo ensenyant com tallava i assecava els cabells a la seva mare. És impressionant per ser tant petit!


Aquesta empresa participa en el programa per a la contractació de persones en situació de major vulnerabilitat, subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus

Servei Públic d'Ocupació de Catalunya Generalitat de Catalunya Cofinançat per la Unió Europea
Trigger Sidebar Cart0
×
La teva cistella està buida. Anar a la Shop